Klanten geven ons een 9.1

Bestellen en leveren

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet heb opgehaald bij het afhaalpunt?
Als je de bestelling bij een PostNL afhaalpunt laat bezorgen, kun je het pakketje binnen één week ophalen. Daarna gaat het pakket automatisch retour. Wanneer wij het pakket retour hebben gekregen, nemen wij contact met je op. De bestelling wordt gecrediteerd...
Hoe plaats ik een bestelling bij Dieetwebshop?
Online bestellen bij Dieetwebshop is heel eenvoudig. Je kunt bij ons zowel met account als zonder account een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat je producten in je winkelwagen worden bewaard zodat je op een latere tijdstip de bestelling...
Hoeveel verzendkosten betaal ik? / Wie viel Versandkosten bezahle ich?
Verzendkosten (België en Nederland): Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden in Nederland en België. Bij bestellingen tot €20 betaal je €6,95 verzendkosten. En bij bestellingen van €20 tot €50 betaal je €4,95 verzendkosten. Verzendkosten (Duitsland...
Kan ik na het bestellen en betalen nog iets wijzigen in mijn order?
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:  iDeal, Paypal, Bancontact/ Mistercash, AfterPay (+€0,99), KBC, Mastercard, Creditcard, VISA, Maestro, Dieetwebshop-tegoed
Wat zijn de verzend- / bezorgmethoden?
Alle pakketten worden bezorgd door onze vervoerder PostNL. Je kunt zelf kiezen of je jouw bestelling thuis laat bezorgen of dat je het wilt ophalen bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Kies je voor een afhaalpunt? Zorg er dan voor dat je het pakketje...
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Wat je kunt doen als je geen bevestiging hebt ontvangen: ◦ Controleer of je e-mailadres correct is. ◦ Kijk in je account of de nieuwe bestelling in je bestelgeschiedenis staat. ◦ Kijk in je mailbox bij de spam/ongewenste mails. Is het de eerste...
Kan ik mijn producten retourneren?
Heb je onze producten besteld en ontvangen, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Daarom mag je de onbeschadigde en ongeopende producten naar ons terugsturen. We accepteren alleen producten die niet beschadigd, ...
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Let op: Door drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, kan je jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Bestel je op vrijdag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling ook op zaterdag...
Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?
Gebruik de Track & Trace link die je hebt ontvangen om de exacte levertijd te checken. Je kan ook jouw persoonlijke barcode op de website van PostNL invoeren.
Wat is de status van mijn bestelling?
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...
Hoe betaal ik met Afterpay?
Je kunt in de kassa voor de betaalmethode "Afterpay" kiezen als je de bestelling achteraf wilt betalen. Met een Afterpay betaling ontvang je eerst de producten in huis en daarna ontvang je van Afterpay een digitale acceptgiro. Hiermee kun je online de...
Heb je het antwoord niet gevonden?