Bestellen en leveren
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet heb opgehaald bij het afhaalpunt?
Als je de bestelling bij een PostNL afhaalpunt laat bezorgen, kun je het pakketje binnen één week ophalen. Daarna gaat het pakket automatisch retour. Dit zie je dan als status bij je Track & Trace. Wanneer wij het pakket retour hebben gekregen, crediteren...
Wat gebeurt er als mijn pakket retour is gestuurd?
Een pakket wordt door verschillende redenen automatisch retour gestuurd door PostNL of het afhaalpunt. Dit kan bijvoorbeeld komen door:
- Foutief adres
- Beschadiging
- Geweigerd aan de deur of bij het afhaalpunt
- Pakket niet op tijd afgehaald bij...
Hoeveel verzendkosten betaal ik? / Wie viel Versandkosten bezahle ich?
Bestellingen vanaf 50,- worden gratis verzonden via DPD in heel Nederland en België.
NEDERLAND
Verzendkosten bij bestellingen tot 50,-
Thuisbezorgen via DPD
4,95
Thuisbezorgen via PostNL
5,49
&...
Kan ik na het bestellen en betalen nog iets wijzigen in mijn order?
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Wat moet ik doen als mijn producten zijn beschadigd tijdens de verzending?
Tijdens de verzending kan het zijn dat sommige producten beschadigd raken. Je kunt direct contact met ons opnemen zodat we een klacht voor je kunnen indienen bij de bezorgdienst. PostNL neemt alleen klachten met voldoende bewijsstukken in behandeling...
Kan ik mijn producten retourneren?
Heb je onze producten besteld en ontvangen, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Daarom mag je de onbeschadigde en ongeopende producten naar ons terugsturen. We accepteren alleen producten die niet beschadigd, ...
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Staat bij je Track & Trace aangegeven dat je pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen?
Neem dan de volgende stappen:
- Bekijk de status van je Track & Trace. PostNL legt geen briefjes meer in je brievenbus wanneer de bezorger je heeft...
Er is iets mis met mijn geleverde bestelling, wat nu?
Wat vervelend dat er iets mis is met je geleverde bestelling. Om je klacht zo goed mogelijk in behandeling te nemen, is het belangrijk dat je binnen 7 dagen na levering contact met ons opneemt. Stuur een e-mail met je ordernummer en je probleem naar info@dieetwebshop.nl, dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe betaal ik met Afterpay?
Je kunt in de kassa voor de betaalmethode "Afterpay" kiezen als je de bestelling achteraf wilt betalen. Met een Afterpay betaling ontvang je eerst de producten in huis en daarna ontvang je van Afterpay een digitale acceptgiro. Hiermee kun je online de...
Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?
Soms kan het zijn dat een product helaas niet op voorraad is. In dit geval kun je op de product pagina je e-mailadres achterlaten. Zodra we het product weer binnen hebben, ontvang je een notificatie per e-mail.
In je account kun je in het linkermenu...
Wat is de status van mijn bestelling?
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...
Kan ik mijn oude bonuspunten nog inleveren?
De oude "bonuspunten" van Dieetwebshop die vóór 01-01-2021 zijn opgespaard, zijn na ingang van het nieuwe spaarsysteem op 07-01-2021 onder de benaming "Dieetwebshop Bonuskaart" komen te vervallen en kunnen niet meer worden ingewisseld. Met ingang van...
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Let op: Door drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren.
Wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, kan je jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Bestel je op vrijdag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling ook op zaterdag...
Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?
Gebruik de Track & Trace link die je hebt ontvangen om de exacte levertijd te checken. Je kan ook jouw persoonlijke barcode op de website van PostNL invoeren.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:
iDeal, Paypal, Bancontact/ Mistercash, AfterPay (+€0,99), KBC, Mastercard, Creditcard, VISA, Maestro, Dieetwebshop-tegoed
Wat zijn de verzend- / bezorgmethoden?
Alle pakketten worden bezorgd door onze vervoerder PostNL. Je kunt zelf kiezen of je jouw bestelling thuis laat bezorgen of dat je het wilt ophalen bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Kies je voor een afhaalpunt? Zorg er dan voor dat je het pakketje...
Hoe plaats ik een bestelling bij Dieetwebshop?
Online bestellen bij Dieetwebshop is heel eenvoudig. Je kunt bij ons zowel met account als zonder account een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat je producten in je winkelwagen worden bewaard zodat je op een latere tijdstip de bestelling...
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Wat je kunt doen als je geen bevestiging hebt ontvangen:
◦ Controleer of je e-mailadres correct is.
◦ Kijk in je account of de nieuwe bestelling in je bestelgeschiedenis staat.
◦ Kijk in je mailbox bij de spam/ongewenste mails.
Is het de eerste...
Heb je het antwoord niet gevonden?