Voor 22:00 besteld, zelfde dag verzonden*
Gratis verzending vanaf 50,-
Spaar shoptegoed bij je bestelling
Klanten geven ons een 9.1

Kan ik mijn producten retourneren?

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen de producten te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product retour te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.


Je kunt je retourmelding doorgeven per e-mail: info@dieetwebshop.nl

"De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument."


Je kunt de retouren inclusief je naam en bestelnummer sturen naar:

Dieet Support Nederland

Hoevenweg 13

5652 AW Eindhoven

Binnen 14 dagen na ontbinding van je overeenkomst ontvang je het aankoopbedrag van het retour gestuurde producten op je rekening.

Let op: "Vers" producten zoals tortilla's, pitabroodjes, flatout producten etc. kunnen niet retour gezonden worden.

Indien tijdens het transport een artikel zodanig beschadigd is dat deze niet meer voor gebruik geschikt is, ontvang je het betaalde bedrag van het betreffende artikel retour. Artikelen worden niet opnieuw verzonden in geval van beschadiging of bederf.

Frankeren retourzending

De kosten van het verzenden van retouren naar Dieet Support Nederland komen geheel voor eigen rekening, tenzij gezien de aard van de klacht, anders overeengekomen. Voor bepaalde artikelen kan in de betreffende aanbieding de zichttermijn worden uitgesloten.

Indien er geen verzendkosten berekend zijn bij je bestelling vanwege het portvrije bedrag en na de gedeeltelijke retourzending blijkt dat het totaal bedrag van de bestelling onder de grens valt van "gratis verzending" zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen. Dit geldt ook voor eventuele kortingen die op de bestelling van toepassing waren.

Heb je het antwoord niet gevonden?