• klok-icoon

    Voor 22:00 besteld, zelfde dag verzonden*

  • truck-icon

    Gratis verzending vanaf 50,-

  • shoptegoed-icoon

    Spaar shoptegoed bij je bestelling

  • smiley-icoon

    Klanten geven ons een 9

Klantenservice
Bestellen

Bestellen

Online bestellen bij Dieetwebshop is heel eenvoudig. Je kunt bij ons zowel met account als zonder account een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat je producten in je winkelwagen worden bewaard zodat je op een latere tijdstip de bestelling...
Lees verder
Spaar automatisch shoptegoed op bij iedere bestelling die je in onze webshop plaatst. Om shoptegoed te ontvangen, maak je eerst een account aan. Je bonuskaart wordt dan ook automatisch aangemaakt en gekoppeld aan je account. Dus iedere keer als je bent...
Lees verder
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:  iDeal, Bancontact/ Mistercash, KBC, PayPal (+€0,99), Riverty AfterPay (+€0,99), Mastercard, VISA, Maestro, Dieetwebshop-tegoed.
Lees verder
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Lees verder
Je kunt in de kassa voor de betaalmethode "Riverty" (voorheen Afterpay) kiezen als je de bestelling achteraf wilt betalen. Met een Riverty betaling ontvang je eerst de producten in huis en daarna ontvang je van Riverty een digitale acceptgiro. Hiermee...
Lees verder
Als je een kortingscode hebt dan kun je deze toepassen in je winkelwagen. Klik op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm en klik op "Bekijk winkelwagen". Onder het besteloverzicht zie je een veldje om je kortingscode in te voeren. Nadat je de kortingscode...
Lees verder
Wat je kunt doen als je geen bevestiging hebt ontvangen: ◦ Controleer of je e-mailadres correct is. ◦ Kijk in je account of de nieuwe bestelling in je bestelgeschiedenis staat. ◦ Kijk in je mailbox bij de spam/ongewenste mails. Is het de eerste ...
Lees verder
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...
Lees verder
Soms kan het zijn dat een product helaas niet op voorraad is. In dit geval kun je op de product pagina je e-mailadres achterlaten. Zodra we het product weer binnen hebben, ontvang je een notificatie per e-mail. In je account kun je in het linkermenu...
Lees verder
Levering

Levering

Retourneren

Retourneren

Mijn account

Mijn account

Product vragen

Product vragen

Dieet vragen

Dieet vragen